STRONA GŁÓWNA
KSDO
SIOEO
OBIEG
SMOK
KRAK
UMOWY
EGZAMINATOR
Moodle - Egzaminatorzy
BIP
KONTAKT
O OKE
LINKI
Menu
STRONA GŁÓWNA
OBIEG
SIOEO
UMOWY
KRAK
SMOK
MOODLE - EGZAMINATORZY
BIP
KONTAKT
LINKI
Archiwum egzaminu gimnazjalnego 2007/2008
Komunikaty
Konferencje szkoleniowe (październik 2007)
Informacje dotyczące terminarza i korzystania z systemu OBIEG (2007/2008) - wersja doc (word)
Informacje dotyczące terminarza i korzystania z systemu OBIEG (2007/2008) - wersja pdf
Terminy egzaminu gimnazjalnego - 2008
Druki - egzamin gimnazjalny 2008
Moodle - egzamin gimnazjalny
Informacja na temat próbnego egzaminu gimnazjalnego
Wpływ zmiany podstawy programowej z matematyki na przebieg egzaminów zewnętrznych w roku szkolnym 2007/2008
Organizacja egzaminu
Sprawdzian i Egzamin Gimnazjalny w 2008 roku - biuletyn
Procedury egzaminacyjne
Przygotowanie i przeprowadzenie sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego - sesja egzaminacyjna 2007/2008 (prezentacja)
Wyniki egzaminów
Sprawozdanie z egzaminu gimnazjalnego 2007
(link do CKE)
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2007 (OKE Kraków)
Biuletyn - analiza umiejętności uczniów słabo słyszących i niesłyszących - część matematyczno-przyrodnicza - 2007
Biuletyn - analiza umiejętności uczniów z trudnościami w uczeniu się - część matematyczno-przyrodnicza - 2007
Biuletyn - analiza wybranych umiejętności w części matematyczno-przyrodniczej - operowanie procentami i korzystanie z informacji (lata 2002 - 2007)
Materiały egzaminacyjne
Egzamin gimnazjalny w części humanistycznej (GH) - 2008
Egzamin gimnazjalny w części matematyczno-przyrodniczej (GMP) - 2008
Ostatnia Aktualizacja: czwartek, 27-08-2009 godz. 13:24
Odsłon: 76,039
Infolinia
Telefon:
12 68 32 179
Menu Główne
Egzamin ósmoklasisty
Egzamin maturalny
Egzamin zawodowy
Egzamin eksternistyczny
Dla uczniów i absolwentów
Arkusze egzaminacyjne
Wyniki egzaminów
Portal telewizyjny OKE
Szkolenia na egzaminatorów
Obserwacje egzaminów zew.
Publikacje pracowników OKE
Zgłoszenie podmiotu
Projekty - Unia Europejska
Zamówienia publiczne
Oferty pracy
RODO
Deklaracja dostępności