Kraków: Dostawa skanerów i serwera wraz z oprogramowaniem dla OKE w Krakowie
Numer ogłoszenia: 122869 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skanerów i serwera wraz z oprogramowaniem dla OKE w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanerów i serwera z oprogramowaniem do realizowaniu zadań statutowych OKE w Krakowie na określonych niżej zasadach: 1. Dostawa urządzeń i oprogramowania do biura OKE w Krakowie os. Szkolne 37 w II odrębnych częściach zamówienia wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ (załącznik zawiera opis wymaganych parametrów urządzeń i stanowi równocześnie formularz cenowy oferty), realizowana niezwłocznie po podpisaniu umowy w 2011 roku na koszt i ryzyko Wykonawcy; 2. Dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; 3. Zawarte w opisie przedmiotów zamówienia, w załączniku nr 2 do SIWZ, oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że przedmioty oferowane mogą być równoważne z opisanymi, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie przedmioty są równoważne z opisanymi tzn. posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od minimalnych wymaganych parametrów wskazanych w opisie. Równoważność Wykonawca wykazuje w dodatkowo załączonym dokumencie; 4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wskazanych jednostek dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego w jego uruchamianiu i eksploatacji. 5. Dostarczony sprzęt i urządzenia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 6. Przedmioty dostawy muszą posiadać wymagane certyfikaty i deklarację zgodności CE, zainstalowane oprogramowanie, sterowniki oraz oprogramowana wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji oraz być objęte gwarancją, na co Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowne dokumenty. 7. Wykonawca udziela określonej w załączniku nr 2 do SIWZ gwarancji jakości na dostarczony sprzęt, o ile producent urządzenia nie przewiduje dłuższego czasu gwarancji. Opis wymagań o treści czas reakcji 24 na 48 oznacza wymagany termin reakcji serwisu po zgłoszeniu konieczności naprawy - 24 godziny i termin usunięcia usterki - 48 godz. od zgłoszenia. W przypadku napraw gwarancyjnych, których czas przekracza więcej niż 14 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy. 8. Wykonawca w okresie gwarancji, na własny koszt i we własnym zakresie dokonuje zgłoszonych przez Zamawiającego napraw gwarancyjnych urządzenia. 9. W okresie objętym gwarancją, w przypadku 3 nieskutecznych napraw Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe, wolne od wad, w terminie do 7 dni od dnia ponownego zgłoszenia konieczności naprawy. 10. Naprawy w okresie gwarancyjnym przeprowadzane będą u Zmawiającego. W przypadku konieczności naprawy sprzętu w serwisie, lub u producenta Wykonawca realizuje odbiór i dostarczenie sprzętu na swój koszt. 11. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad lub ich nie usunie w terminie do 30 dni od zgłoszenia, Zamawiającemu przysługuje prawo powierzenia naprawy osobom trzecim, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez utraty praw wynikających z udzielonej gwarancji. 12. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do sprzętu w celu samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonego sprzętu, bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych pod warunkiem poprawnego wykonania takiej konfiguracji. 13. Oprogramowanie systemowe i użytkowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i odpowiedzialność Wykonawcy z tego tytułu jest wyłączona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: (opis z podziałem na części zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia- Formularz cenowy). Opis części I zamówienia - Skaner średniej wydajności -2 szt: Dzienna wydajność min. 18000 skanów, Możliwość skanowania dwustronnego-Wymagana, Skanowanie w kolorze-Wymagane, Skanowane formaty A3,A4, A4-R,A5,A5-R,A6,A6-R; B4,B5,B5-R,B6,B6-R; LDR,LGL,LTR,LTR-R; Automatyczne rozpoznawanie rozmiaru strony-Wymagane, Rozdzielczość optyczna 600 dpi, Szybkość skanowania w trybie cz.-białym na minutę (A4, tryb pionowy, 200 na 300 dpi) 90 stron w simpleksie; 180 str. w dupleksie, Szybkość skanowania w trybie kolorowym na minutę (A4, tryb pionowy, 200 dpi) 90 stron w simpleksie; 180 str. w dupleksie, Ultradźwiękowy czujnik rozpoznawania podwójnego wciągnięcia papieru-Wymagany, Automatyczny podajnik dokumentów 500 arkuszy, Możliwość regulowania podajnika dokumentów w zależności od ilości arkuszy do zeskanowania-Wymagane do 100, 300 i 500 arkuszy, Wykrywanie zszywek-Wymagane, Możliwość skanowania długich dokumentów (do 3m)-Wymagana, Możliwość skanowania dokumentów w formacie A1 po złożeniu i przy użyciu funkcji skanowania długich dokumentów-Wymagana, Załączone oprogramowanie, które pozwala na automatyczne rozpoznawanie kolorowych stron, pomijanie skanowania pustych stron, rozpoznawanie kierunku tekstu, odrzucanie kolorów (czerwonego, zielonego i niebieskiego), usuwanie śladów po dziurkaczu, korekcję przekosu, redukcję efektu mory-Wymagane, Interfejsy USB 2.0 i SCSI-3, Sterowniki ISIS na TWAIN, Zgodność z normami ochrony środowiska RoHS oraz ENERGY STAR, Gwarancja 12 miesięczna. Opis części II zamówienia - serwer - 1 szt.: Obudowa 2U z dwoma redundantnymi zasilaczami o mocy min.700W, obsługująca do 8 dysków twardych. Płyta główna oparta o układ Intel 5520 obsługująca do 2 procesorów 64bit, obsługująca do 192GB RAM 1333 na 1066 na 800 (12 slotów DDR3), 4x slot PCI-E x8, 2x slot PCI-E x4, 6 gniazd SATA, karta graficzna 16MB, 2 karty sieciowe 1GBit, 2 procesory Intel Xeon QC E5620 lub wyższy, 16GB RAM DDR3 1333 (moduły pamięci po 4GB każdy), KONTROLER ADAPTEC RAID 5805 Kit SATA/SAS PCIe 8P512MB zawierający Adaptec BATTERY BACK-UP MODUL ABM-800, 2 dyski SAS 300GB/15KRPM 16MB cache, Napęd DVD RW (+ -) Slim, Gwarancja on-side 36mies. czas reakcji 24/48h. - oprogramowanie : - Microsoft SQL Serwer 2008 1 procesor w wersji Standard;-2 szt. - Windows Serwer 2008 5 Cal;-1 szt. - 5 Licencji dostępowych na użytkownika do Windows Serwer 2008 w wersji polskiej - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli są wymagane dla ważności oferty, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych lub o innych parametrach (lepszych niż opisane) Wykonawca wykazuje równoważność oraz te parametry w dodatkowo załączonych dokumentach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia niewielkich zmian edytorskich w treści zawartej umowy w stosunku do jej projektu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiany terminu i zakresu zamówienia na skutek braku środków, działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, b) dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja dodatkowa do pkt II.2 ogłoszenia:Zamówienie powinno być zrealizowane w terminie do 5 dni roboczych po podpisaniu umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie