Kraków: Dostawa urządzeń, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla OKE w Krakowie
Numer ogłoszenia: 389730 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , al. marsz. Ferdinanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6181201, 202, 203, faks 012 6181200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla OKE w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, skanerów, wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco - drukujących, sprzętu komputerowego, części komputerowych i oprogramowania oraz niszczarek, służących realizowaniu zadań statutowych OKE w Krakowie i zadań wynikających z realizacji projektu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na określonych niżej zasadach: (Tytuł projektu EFS: Modernizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet III Wysoka jakość oświaty, Działanie 3.2.) 1. Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, skanerów, wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących, sprzętu komputerowego, części komputerowych i oprogramowania oraz niszczarek do biura OKE w Krakowie os. Szkolne 37 w IV odrębnych częściach zamówienia, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym równocześnie formularz cenowy), realizowana niezwłocznie po podpisaniu umowy w 2010 roku na koszt i ryzyko Wykonawcy; 2. Dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; 3. Zawarte w opisie przedmiotów zamówienia, w załączniku nr 2 do SIWZ, oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że przedmioty podlegające zamówieniu mogą być równoważne z opisanymi, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie przedmioty są równoważne z opisanymi tzn. posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od minimalnych wymaganych parametrów wskazanych w opisie. Równoważność Wykonawca wykazuje na dodatkowo załączonym dokumencie; 4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wskazanych jednostek dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego w jego uruchamianiu i eksploatacji. 5. Dostarczony sprzęt i urządzenia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 6. Przedmioty dostawy muszą posiadać wymagane certyfikaty i deklarację zgodności CE, zainstalowane oprogramowanie, sterowniki oraz oprogramowana wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji (z opcją downgrade-u) oraz być objęte gwarancją, na co Wykonawca dostarcza stosowne dokumenty. 7. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony sprzęt: - na komputery i monitory - nie mniej niż 24 miesiące od dnia dostawy, - na drukarki i akcesoria - nie mniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy, o ile producent urządzenia nie przewiduje dłuższego czasu gwarancji, co wykazano w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku napraw gwarancyjnych, których czas przekracza więcej niż 14 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy. 8. Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez Zamawiającego wady i usterki w terminie: - dla komputerów - do 14 dni (ew. wydłużenie czasu naprawy wymaga dostarczenia sprzętu zastępczego), czas reakcji serwisu do 48 godzin, - dla pozostałego sprzętu - do 30 dni, czas reakcji serwisu do 48 godzin. 9. W okresie objętym gwarancją, w przypadku 3 nieskutecznych napraw Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe, wolne od wad, w terminie do 7 dni od dnia ponownego zgłoszenia. 10. Naprawy w okresie gwarancyjnym przeprowadzane będą u Zmawiającego. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu, lub producenta Wykonawca realizuje dostawę na swój koszt. 11. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad lub ich nie usunie w terminie do 30 dni od zgłoszenia, Zamawiającemu przysługuje prawo powierzenia naprawy osobom trzecim, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez utraty praw wynikających z udzielonej gwarancji. 12. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do sprzętu w celu samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonego sprzętu, bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych pod warunkiem poprawnego wykonania takiej konfiguracji. 13. Oprogramowanie systemowe i użytkowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i odpowiedzialność Wykonawcy z tego tytułu jest wyłączona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia- Formularz cenowy. Części zamówienia CZĘŚĆ I Urządzenia drukujące i skanujące szt. 3 w 3 rodzajach CZĘŚĆ II Różny sprzęt komputerowy w tym : - zestaw komputerowy - szt. 8 - skaner A4 - 1 szt - monitor LCD - 16 szt - drukarka laserowa - szt.1 - UPS - szt.7 - niszczarki dokumentów - szt.6 - notebooki - szt.7 (w tym 1 szt. współfinansowana ze środków EFS) - rzutnik multimedialny - 1 szt. - serwery - 2 szt. 2 rodzaje - listwy zasilające, napędy DVD-RW, pamięci Flash, myszy optyczne, podkładki pod mysz, klawiatury, dyski twarde, dyski przenośne, pamięci DDR2, kable USB, dyski twarde, kable sieciowe, karty graficzne, akumulatory do notebooka i UPS-a, zasilacze ATX, płyty CD, płyty DVD. CZĘŚĆ III Oprogramowanie i licencje -11 pozycji. CZĘŚĆ IV Oprogramowanie - zegar czasu pracy Tempora (abonament) - szt.1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 31.15.60.00-4, 31.40.00.00-0, 30.19.14.00-8, 32.32.20.00-6, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego w stosunku do opisanego lub o innych parametrach (lepszych niż opisane), Wykonawca wykazuje równoważność oraz te parametry na dodatkowo załączonych dokumentach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiany terminu i zakresu zamówienia na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, b) dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Biuro OKE - os. Szkolne 37, 31-978 Kraków pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Biuro OKE - os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Komputer przenośny - 1 szt. będzie współfinansowany przez EFS w ramach projektu: Modernizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet III Wysoka jakość oświaty, Działanie 3.2.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie