Kraków: Dostawa urządzeń, sprzętu komputerowego i
oprogramowania dla OKE w Krakowie
Numer ogłoszenia: 389730 - 2010;
data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , al. marsz. Ferdinanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6181201, 202, 203, faks 012 6181200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla OKE w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, skanerów, wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco - drukujących, sprzętu komputerowego, części komputerowych i oprogramowania oraz niszczarek, służących realizowaniu zadań statutowych OKE w Krakowie i zadań wynikających z realizacji projektu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na określonych niżej zasadach: (Tytuł projektu EFS: Modernizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet III Wysoka jakość oświaty, Działanie 3.2.) 1. Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, skanerów, wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących, sprzętu komputerowego, części komputerowych i oprogramowania oraz niszczarek do biura OKE w Krakowie os. Szkolne 37 w IV odrębnych częściach zamówienia, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym równocześnie formularz cenowy), realizowana niezwłocznie po podpisaniu umowy w 2010 roku na koszt i ryzyko Wykonawcy; 2. Dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; 3. Zawarte w opisie przedmiotów zamówienia, w załączniku nr 2 do SIWZ, oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że przedmioty podlegające zamówieniu mogą być równoważne z opisanymi, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie przedmioty są równoważne z opisanymi tzn. posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od minimalnych wymaganych parametrów wskazanych w opisie. Równoważność Wykonawca wykazuje na dodatkowo załączonym dokumencie; 4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wskazanych jednostek dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego w jego uruchamianiu i eksploatacji. 5. Dostarczony sprzęt i urządzenia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 6. Przedmioty dostawy muszą posiadać wymagane certyfikaty i deklarację zgodności CE, zainstalowane oprogramowanie, sterowniki oraz oprogramowana wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji (z opcją downgrade-u) oraz być objęte gwarancją, na co Wykonawca dostarcza stosowne dokumenty. 7. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony sprzęt: - na komputery i monitory - nie mniej niż 24 miesiące od dnia dostawy, - na drukarki i akcesoria - nie mniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy, o ile producent urządzenia nie przewiduje dłuższego czasu gwarancji, co wykazano w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku napraw gwarancyjnych, których czas przekracza więcej niż 14 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy. 8. Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez Zamawiającego wady i usterki w terminie: - dla komputerów - do 14 dni (ew. wydłużenie czasu naprawy wymaga dostarczenia sprzętu zastępczego), czas reakcji serwisu do 48 godzin, - dla pozostałego sprzętu - do 30 dni, czas reakcji serwisu do 48 godzin. 9. W okresie objętym gwarancją, w przypadku 3 nieskutecznych napraw Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe, wolne od wad, w terminie do 7 dni od dnia ponownego zgłoszenia. 10. Naprawy w okresie gwarancyjnym przeprowadzane będą u Zmawiającego. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu, lub producenta Wykonawca realizuje dostawę na swój koszt. 11. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad lub ich nie usunie w terminie do 30 dni od zgłoszenia, Zamawiającemu przysługuje prawo powierzenia naprawy osobom trzecim, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez utraty praw wynikających z udzielonej gwarancji. 12. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do sprzętu w celu samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonego sprzętu, bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych pod warunkiem poprawnego wykonania takiej konfiguracji. 13. Oprogramowanie systemowe i użytkowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i odpowiedzialność Wykonawcy z tego tytułu jest wyłączona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia- Formularz cenowy. Części zamówienia CZĘŚĆ I Urządzenia drukujące i skanujące szt. 3 w 3 rodzajach CZĘŚĆ II Różny sprzęt komputerowy w tym : - zestaw komputerowy - szt. 8 - skaner A4 - 1 szt - monitor LCD - 16 szt - drukarka laserowa - szt.1 - UPS - szt.7 - niszczarki dokumentów - szt.6 - notebooki - szt.7 (w tym 1 szt. współfinansowana ze środków EFS) - rzutnik multimedialny - 1 szt. - serwery - 2 szt. 2 rodzaje - listwy zasilające, napędy DVD-RW, pamięci Flash, myszy optyczne, podkładki pod mysz, klawiatury, dyski twarde, dyski przenośne, pamięci DDR2, kable USB, dyski twarde, kable sieciowe, karty graficzne, akumulatory do notebooka i UPS-a, zasilacze ATX, płyty CD, płyty DVD. CZĘŚĆ III Oprogramowanie i licencje -11 pozycji. CZĘŚĆ IV Oprogramowanie - zegar czasu pracy Tempora (abonament) - szt.1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 31.15.60.00-4, 31.40.00.00-0, 30.19.14.00-8, 32.32.20.00-6, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia-nie spełnia: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia-nie spełnia: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia-nie spełnia: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia-nie spełnia: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia-nie spełnia: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego w stosunku do opisanego lub o innych parametrach (lepszych niż opisane), Wykonawca wykazuje równoważność oraz te parametry na dodatkowo załączonych dokumentach.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiany terminu i zakresu zamówienia na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, b) dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.oke.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Biuro OKE - os.
Szkolne 37, 31-978 Kraków pok. 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Biuro OKE - os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Komputer przenośny - 1 szt. będzie współfinansowany przez EFS w ramach projektu: Modernizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet III Wysoka jakość oświaty, Działanie 3.2.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie